Veelgestelde vragen
Hebben jullie nog steeds van die blauwe beer knuffeldoekjes?
Algemeen
We vinden het erg leuk te horen dat jij en je kindje zo fan zijn van ons blauwe beer knuffeltje. Helaas moet ik jou en je kleintje teleurstellen Beertje Bo is niet meer verkrijgbaar.
Waarom kan ik een product niet (meer) vinden in de winkel?
Algemeen
Dat kan diverse redenen hebben. Voor meer informatie over de verkrijgbaarheid van een specifiek product kun je het beste contact opnemen met onze consumentenservice.
Zit er suiker in NESTLÉ PyjamaPapje?
Algemeen
We kunnen je vertellen dat we geen tafelsuiker aan onze pyjamapapjes toevoegen. Het bevat alleen natuurlijke suikers uit de melk(melksuikers), uit de granen (graansuikers) en uit het fruit (fruitsuikers).
Moet ik me houden aan de houdbaarheidsdatum op de verpakking?
Algemeen
Onze advies is om het product niet te geven aan jouw kindje nadat de houdbaarheidsdatum is verstreken. Vele producten bevatten bederfelijke ingredienten zoals melk. Na het verstrijken van de houdbaarheidsdatum kunnen wij de kwaliteit van het product niet meer garanderen.
Waarom komt er niet precies 250 ml uit een pakje NESTLÉ PyjamaPapje?
Algemeen
Onze NESTLÉ PyjamaPapjes in de pakjes van 250 ml kun je vergelijken met vla of yoghurt. Pap hecht zich aan de binnenkant van de verpakking. Hierdoor is het lastig om de gehele inhoud uit een pakje te krijgen. Het kan gebeuren dat tien tot twintig milliliter in het pakje achterblijft. Op de verpakking mogen we alleen vermelden wat er in de verpakking zit, niet hoeveel je uiteindelijk overhoudt bij het uitschenken.
Ik heb het vermoeden dat er iets niet goed is met een product. Wat kan ik doen?
Algemeen
Wat vervelend dat het product niet goed lijkt te zijn. We helpen je graag verder. Neem hiervoor contact met onze consumentenservice.
Mijn kindje heeft een koemelkallergie. Welke producten kan ik geven?
Algemeen
Wat vervelend dat je kindje een koemelkallergie heeft. Op dit moment heeft Nestlé een aantal producten in het assortiment die vrij zijn van koemelk. Hier vind je een overzicht naar al onze producten. Mocht je een persoonlijk advies wensen? Neem dan telefonisch contact met ons op. Wehelpen je graag.
Hebben jullie ook proefverpakkingen?
Algemeen
We moeten je helaas teleurstellen; wij hebben geen proefverpakkingen. Wel hebben we regelmatig geld-terug-acties, zodat je sommige producten gratis kunt producten.
Geven jullie ook wel eens producten weg aan goede doelen?
Algemeen
Nestlé doneert inderdaad met grote regelmaat aan verschillende hulpinstanties en goede doelen die passen bij ons bedrijf en onze merken. We houden deze instanties en goede doelen jaarlijks tegen het licht om te kijken of zij nog steeds aansluiten bij onze doelstellingen en wensen.
Waarom worden er soms producten uit het assortiment gehaald?
Algemeen
Indien een product niet meer in ons assortiment zit, hebben we deze er helaas uit moeten halen, omdat er te weinig vraag naar was.